Zahtjev za pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija može se podnijeti:
- elektroničkom poštom na adresu: pristup-informacijama@sabor.hr
- pisanim putem na adresu: Službenik za informiranje, Hrvatski sabor, Ilica 256B, 10 000 Zagreb
- faksom na broj: 01/ 6303 415
- telefonom na broj: 01/4569 634 ili 01/6303 382
Usmeno postavljeni zahtjevi primat će se na zapisnik ponedjeljkom i utorkom od 8.30 do 10.30 sati, u pisarnici Hrvatskoga sabora, Ilica 256 b, Zagreb.
Zahtjev za pristup informacijama treba sadržavati:
- naziv i sjedište tijela javne vlasti kojem se zahtjev podnosi
- podatke koji su važni za prepoznavanje tražene informacije
- ime, prezime i adresu fizičke osobe podnositelja zahtjeva
- tvrtku, odnosno naziv pravne osobe i njezino sjedište.
Podnositelj zahtjeva nije obvezan navesti razloge zbog kojih traži pristup informaciji, a u zahtjevu može predložiti i način na koji će tijelo javne vlasti učiniti informaciju dostupnom.
Hrvatski sabor ima pravo na naknadu stvarnih materijalnih troškova koji nastanu pružanjem informacije korisniku prava na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija, kao i na naknadu troškova dostave tražene informacije. Visina naknade za pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija, određena je sukladno kriterijima iz članka 19. stavka 3. Zakona o pravu na pristup informacijama.