Osekovo - Predsjednica Odbora za poljoprivredu Hrvatskoga sabora Marijana Petir sudjelovala je u srijedu na predstavljanju novog vizualnog identiteta Izvorno iz Lonjskog polja „Iz močvarnog (k)raja!“ koje je održano u Parku prirode Lonjsko polje u Posjetiteljskom centru Osekovo.
- Novi vizualni identitet Izvorno iz Lonjskog polja "Iz močvarnog (k)raja" odlična je inicijativa koja može doprinijeti promociji i prodaji proizvoda proizvedenih na području Parka prirode Lonjsko polje, na zaštićenom području, što doprinosi njihovoj kvaliteti i daje im dodanu vrijednost, a time i omogućava postizanje bolje cijene na tržištu. Dobra je to poveznica lokalne poljoprivrede i turizma, što je preduvjet da bi ljudi ostali živjeti na selu i čuvali hrvatski prostor, za što nije dovoljna samo emocija za Lonjsko polje i za Moslavinu, već su potrebni i prihodi od kojih će lokalno stanovništvo moći sebi i svojim obiteljima osigurati dostojanstven život, rekla je Marijana Petir, predsjednica Odbora za poljoprivredu Hrvatskog sabora.
Pojasnila je kako ovakve inicijative, koje uključuju neke posebne oznake, destinacije ili kvalitete, sasvim sigurno pomažu poljoprivrednim proizvođačima da lakše osvoje tržište, ali su i signal potrošačima da je to što kupuju kvalitetno, domaće, da je brzo stiglo od polja do stola i da je kupovina takvih proizvoda dobro utrošen novac.
Petir je kazala kako oznaka izvornosti može pripomoći lokalnom stanovništvu da nađe interes za bavljenje poljoprivredom, ali i za neke druge vezane djelatnosti, poput turizma ili tradicijskih obrta, jer se znak može aplicirati na sve proizvode, koje vrijedne ruke naših ljudi proizvode na području destinacije Lonjskog polja.
U drugim državama na razini regija se osmišljavaju različite oznake kako bi se stvorila prepoznatljivost destinacije i aktiviralo ljude da kupuju s tog područja, pa je Petir stava da Hrvatska s preko 50 posto površina zaštićenih u različitim kategorijama zaštite prirode, ima dobru priliku brendirati svoje proizvode kao proizvode koji su proizvedeni na području koje je ekološki dobro očuvano i u kojem se promovira život u skladu sa prirodom, a imajući u vidu da se naši proizvodi proizvode bez genetski modificiranih organizama, dodatni je argument zašto kupovati hrvatsko, zašto kupovati domaće i zašto kupovati iz Lonjskog polja.
- Novi vizualni identitet "Izvorno iz Lonjskog polja" s pripadajućim sloganom "Iz močvarnog (k)raja" ima veliki značaj za našu Ustanovu, ali i za cijelo područje Lonjskog polja, te ponajviše za buduće korisnike ovog logotipa. Svrha novog vizualnog identiteta "Izvorno iz Lonjskog polja" predstavlja udruživanje proizvođača i njihovih kvalitetnih proizvoda i usluga iz zaštićenog područja s ciljem osiguranja prepoznatljivosti kvalitete kvalitetnih proizvoda i usluga na tržištu.
Svi proizvodi s logotipom će imati brojne benefite, tako ćemo primjerice prodavati njihove proizvode u našim suvenirnicama, promovirati ih na web stranici i ostalim promidžbenim materijalima. Samo zajedničkim djelovanjem možemo doprinijeti prepoznatljivosti kvalitete proizvoda i usluga iz naših krajeva, iz našeg Lonjskog polja, rekao je Domagoj Šejatović, ravnatelj Javne ustanove Park prirode Lonjsko polje.