Odbor za financije i državni proračun

Izvješće Odbora za financije i državni proračun o Prijedlogu zakona o izmjeni Zakona o Državnoj agenciji za osiguranje štednih uloga i sanaciju banaka, s Konačnim prijedlogom zakona, hitni postupak, prvo i drugo čitanje, P. Z. br. 24

Odbor za financije i državni proračun Hrvatskoga sabora raspravio je, na 2. sjednici održanoj 24. siječnja 2012 godine, Prijedlog zakona o izmjeni Zakona o Državnoj agenciji za osiguranje štednih uloga i sanaciju banaka, s Konačnim prijedlogom zakona, koji je predsjedniku Hrvatskoga sabora dostavila Vlada Republike Hrvatske, aktom od 19. siječnja 2012. godine.

Odbor za financije i državni proračun Hrvatskoga sabora, na temelju svoje nadležnosti iz članka 65. Poslovnika Hrvatskoga sabora, raspravljao je o predmetnom Zakonu kao matično radno tijelo.

U uvodnom izlaganju predstavnik Vlade Republike Hrvatske istaknuo je da se odredba stavka (1) članka 11. važećega Zakona o Državnoj agenciji za osiguranje štednih uloga i sanaciju banaka treba tehnički uskladiti sa novim Zakonom o Vladi Republike Hrvatske. Sukladno tome Upravu Državne agencije za osiguranje štednih uloga i sanaciju banaka činili bi: prvi potpredsjednik Vlade Republike Hrvatske, koji je po položaju predsjednik Uprave; ministar financija, koji je po položaju zamjenik predsjednika Uprave; predsjednik Odbora za financije i državni proračun Hrvatskoga sabora, koji je član Uprave; predsjednik Odbora za gospodarstvo Hrvatskoga sabora, koji je član Uprave. Uz navedeno, predloženom izmjenom predmetnog članka smanjen je broj članova Uprave Agencije u svrhu njenog učinkovitijeg i djelotvornijeg rada.

Odbor za financije i državni proračun Hrvatskoga sabora odlučio je, većinom glasova ( 7 glasova ZA i 4 glasa SUZDRŽANA), predložiti Hrvatskome saboru donošenje

ZAKONA O IZMJENI ZAKONA O DRŽAVNOJ AGENCIJI ZA OSIGURANJE ŠTEDNIH ULOGA I SANACIJU BANAKA

Za izvjestitelja na sjednici Hrvatskoga sabora određen je zastupnik Srđan Gjurković, predsjednik Odbora.

PREDSJEDNIK ODBORA
mr.Srđan Gjurković, dipl.oec.